سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حس

آموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)

آموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

Authentic pressure points
کامل ترین مجموعه آموزش ویدئویی دفاع شخصی دیم ماک
از کار انداختن حریف با ضربه به نقاط حساس بدن !
با بهرهگیری از تمرینات ارائه شده در این مجموعه آموزشی فیلمهای فشرده ، قادر خواهید بود در هر محیط و شرایطی از خود دفاع کنید. دفاع در مقابل دزدان ، متجاوزان و تبهکاران مسلح به سلاح گرم و سرد :
دفاع با دست خالی در مقابل :
- متجاوز مسلح به چاقو
- متجاوز مسلح به سلاح گرم
- متجاوز مسلح به نیزه یا چوب
- دفاع از شخص ثالث
- استفاده از انرژی حرکتی حریف برای پرتاب کردن او

- دفاع با کمک کیف ، کتاب ، شانه ، عینک ، کمربند و ... بر اساس حمله به نقاط حساس بدن
دانشی باستانی که فقط در انحصار استادان بزرگ رزمی قرار دارد
به صورت کامل و دقیق ، نقاط دیم ماک به صورت ویدئویی آموزش داده می شود و نحوه استفاده از این نقاط در درگیری های رزمی و دفاعی برای تمام افراد چه اشخاص عادی و چه رزمی کاران حرفه ای با ظرافت و حوصله و دقت تمام تشریح شده است.

بدون نیاز به داشتن اندام ورزیده !
نقاط دیم ماک نقاط خاصی از بدن انسان هستند که اعمال فشار یا ضربه به شکلی خاص به آنها باعث از کار افتادن موقتی انرزی در بدن میشوند. اینها همان نقاطی هستند که در پزشکی چین و خاور دور به عنوان نقاط طب سوزنی به طور عمیق مورد مطالعه قرار گرفته اند و تاثیر درمانگری آن کاملا تایید شده است.

بالغ بر 600 دقیقه آموزش دفاع شخصی به روش ضربه به نقاط لمس مرگ

توضیح: مجموعه 9 سی دی که در فروشگاه اصلی آن با قیمت 20 دلار معادل 20 هزار تومان فروخته میشود را در یک دی وی دی بدون سانسور و حذفیات با کیفیت عالی گردآوری کردیم و با قیمت فقط 5000 تومان تقدیم شما میکنیم




برای دیدن یک اسکرین شات از کیفیت تصاویر این مجموعه روی عکس زیر کلیک کنید

برای اولین بار در ایران به صورت کامل و دقیق، نقاط دیم ماک به صورت ویدئویی آموزش داده می شود و نحوه استفاده از این نقاط در درگیری های رزمی و دفاعی برای تمام افراد چه اشخاص عادی و چه رزمی کاران حرفه ای با ظرافت و حوصله و دقت تمام تشریح شده است.

صحنه ای از یک درگیری خیابانی را تجسم کنید که یک رزمی کار بسیار ورزیده با اندامی تنومند جلوی پیر مردی نحیف را گرفته و میخواهد اورا بر زمین بکوبد و در مقابل چشمان حیرت زده عابران و تماشاچیان رهگذر پیر مرد فقط با نواختن ضربه ای نه چندان محکم به نقاط مشخصی از اندام مهاجم غول پیکر او را برای همیشه نقش بر زمین میسازد. این صحنه تخیلی و حقه سینمایی به نظر میرسد اما حقیقت این است که چنین نقاطی در بدن انسان وجود دارند و هستند کسانی که اندام و هیکل تنومند و عضلانی دارند اما با تسلط دقیق به محل این نقاط و اطلاع کامل از نحوه وارد سازی ضربه (شامل فرم ضربه، زاویه و شدت ضربه و ضربه های ترکیبی به نقاط مکمل) قادرند به راحتی در هر صحنه رزمی با کمترین تلاش جان خود را به سلامت از میدان به در برند. نام این نقاط حساس به ضربه در بدن نقاط دیم ماک یا آتمی و نام هنر رزمی مبتنی بر ضربه زنی به این نقاط کیوشوجیتسو (kyusho jitso) است

استفاده از این مجموعه برای تمام افراد خانواده شدیدا توصیه می شود

سوال: آیا یاد گرفتن نقاط دیم ماک و نحوه ضربه زدن به این نقاط فقط به درد رزمی کاران می خورد؟

جواب: خیر! برعکس ، دیم ماک و ضربه به این نقاط (به قول جت لی در فیلم بوسه اژدها) بیشتر به درد کسانی می خورد که از لحاظ جثه بدنی کوچک و ضعیف هستند و طاقت تحمل مشت ها و ضربات متوالی مهاجمین را ندارند. در واقع این اشخاص می خواهند نقاط مشخصی را بدانند که با ضربه زدن به آن نقاط قادر باشند حریفان غول پیکر و ورزیده را زمینگیر کنند. خوشبختانه نقاط دیم ماک در سراسر بدن از سرو گردن گرفته تا دست و پا و شکم وعقب و جلوی بدن پخش شده اند. بنابراین بسته به اینکه کدام قسمت بدن مهاجم در اختیار شما باشد می توانید بلافاصله به نقاط دیم ماک همان نواحی ضربه بزنید و ضمن خلاص کردن خود حریف را از کار بیاندازید و یا حتی او را کاملا زمین گیر کنید.

نمایش های سینمایی که در آن دو نفر به جان هم می افتند و ساعت ها با هم مبارزه می کنند در واقعیت اصلا رخ نمی دهند. در واقعیت کل زمان دعوا و درگیری بیشتر از دو سه دقیقه نیست و در این دقایق وارد ساختن ضربات کور و بی هدف ، ضمن آنکه ممکن است باعث زخمی شدن و آسیب های جدی شود ، انرژی شما را نیز سریعا تحلیل برده و توان مقاومت و مبارزه را به سرعت از شما می گیرد. در این مواقع کافی است بدانید کدام نقطه از دست یا مچ دست و یا زیر بغل یا گردن و پا و پشت و پهلو و سینه و یا هر نقطه دیم ماک دیگر بدن حریف را شکار کنید و آن را به شکل مناسب نیشگون بگیرید، یا فشار دهید یا ضربه زنید و یا قلوه کن کنید و بکشید! به محض اینکه این نقطه حساس و یا چند نقطه حساس را پشت سر هم با دست یا حتی با خودکار و چوب و سنگ (در صورت نیاز) ضربه زدید ، حریف اگر قهرمان کمربند دار رزمی هم باشد فورا بی حال می شود و روی زمین ولو می گردد و شما را به حال خود رها می سازد تا بتواند جان خود را سالم از میدان بدر برد.


می بینید که اطلاع از دانش دیم ماک و کیوشوجیتسو در درگیری ها چقدر برای افراد ضعیف و ناآشنا با فنون رزمی مفید است. جالب است بدانید در دوره های فشرده آموزش دفاع شخصی که امروزه در سطح وسیعی در اروپا و آمریکا و در واقع در کل کشورهای جهان مرسوم است ، از فرد آموزش گیرنده می خواهند خودش در منزل و در اوقات فراغت به تقویت عضلات و مفاصل خود بپردازد و سرکلاس فقط نقاط حساس و ضعیف بدن حریف و شکل صحیح ضربه زدن به این نقاط را به آموزش گیرنده یاد می دهند. البته بسیاری از این نقاط را همه می شناسند: گیجگاه ، چشم ها ، زیر گردن ، فضای توخالی وسط گردن، کبد یا همان فضای توخالی وسط جناغ سینه ، وسط پا در مردان ، پهلوها ، کلیه ها و... اما حقیقت آن است که هنگام درگیری چه بسا این نقاط از دسترس شما دور باشد یا حریف به طور ذاتی آنها را از دسترس شما دور کند. در این مواقع است که نقاط مخفی دیم ماک به داد شما می رسند و شما فقط با یک فشار کوچک به نقاطی از مچ و دست و بازوی حریف می توانید دهان او را از درد باز نگه دارید و نگاه ملتمسانه و دردآلود او را جایگزین نگاه خشن و بی رحمش سازید.

سوال : ضربه به نقاط دیم ماک چگونه است؟

نقاط دیم ماک همانگونه که گفته شد ، آن بخش از مسیرها یا مدارهای انرژی چی هستند که به پوست بدن نزدیک شده اند و یا در چند سانتی متری زیر عضلات نزدیک به پوست قرار گرفته اند. طبیعی است که دسترسی به آن نقاطی که درست زیر پوست هستند خیلی راحت است ، چرا که ضخامت پوست بدن معمولا زیاد نیست و شما می توانید مستقیما با یک ضربه کوچک به نقطه دیم ماک زیر پوست ، تاثیر آن را بلافاصله در چهره و زانوان خمیده و ضعف شدید مهاجم مشاهده کنید.

اما بعضی اوقات نقاط دیم ماک در زیر لایه ای از عضله یا چربی یا رگ مخفی شده است و شما باید با یک زاویه مشخصی این نقطه را هدف قرار دهید و میزان فشار بیشتری را اعمال کنید. حتی نوع ضربه هم فرق می کند. گاهی یک ضربه محکم با نوک انگشتان کفایت می کند. ولی گاهی لازم است دست را مشت کرده و با استخوان پشت دست محکم روی نقطه ضربه بزنید و آن را فشار دهید. بعضی مواقع باید به جای ضربه زدن نیشگون بگیرید و یا مانند انبردست عضله روی نقطه دیم ماک را به همراه خود نقطه از جا درآورده و به سمت بیرون بکشید تا بتوانید آن نقطه را تحت تاثیر قرار دهید. گاهی نیز نباید به یک نقطه دیم ماک اکتفا کنید . مثلا لازم است ابتدا درد شدیدی را در مسیر انرژی چی از داخل کلیه های مهاجم ایجاد کنید و بعد مدار روده و مدار قلب او را همزمان زیر ضربات خود قرار دهید. به این ترتیب مهاجم به خاطر از کار افتادن و افت انرژی شدید و سریع در چند بخش از بدن خود ، بی اختیار میدان را واگذار می کند و برای زنده ماندن و نفس کشیدن خود به تقلا می افتد.

اگر دستانتان ضعیف و ظریف است و یا فرد مهاجم از بدن قوی تر و محکم تری برخوردار است باز هم نباید نگران باشید. شما می توانید برای ضربه زدن به نقاط دیم ماک از خودکار ، کناره کتاب و حتی سنگ و نمکدان و قاشق و خلاصه هر چه در اطرافتان است استفاده کنید. زیبایی ضربه به نقاط دیم ماک این است که فقط با یک یا چند ضربه به درگیری خاتمه می دهید و حداقل آسیب و صدمه را ایجاد می کنید. و در عین حال بهترین نتیجه را می گیرید.

بدون داشتن اندام ورزیده از خطرات در امان باشید !!!

آموزش نقاط لمس مرگ توسط استاد اسکات راجرز Scott Rogers با به کار گیری تکنیک اثبات شده ی Kyushojutsu است که هر گونه حمله ای را بدون در نظر گرفتن فن رزمی آن غیرفعال میکند. آموزش این تکنیک به صورت تجربی است و تئوری نیست.

اسکات راجرز دارنده ی دان 4 کمربند مشکی رتبه ممتاز در Okinawan Kempo و متخصص در Kyushojutsu است. او همچنین به کمربند مشکی دان 3 در تکواندو کره، و کمربند مشکی دان 1 در Taijutsu ژاپنی دست یافته است.

در انتهای هر برنامه، نحوه ترمیم آسیب و بازگرداندن شخص صدمه دیده به حالت نرمال به شما آموزش داده میشود....

با ضربات کوچک در نقاط خاص حریف خود را برای مدتی از کار بیاندازید !
نام محصول: آموزش دفاع شخصی با تکنیک نقاط لمس مرگ
تعداد قسمت: 9 قسمت کامل با کیفیت عالی
تعداد دی وی دی: 3 عدد
3 DVD

فروشنده: ایران فرستنده

قیمت: 16,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)

 


:محصولات دیگر:
- خرید cd سی دی آموزش طراحی و چیدمان سفره عقد/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش تهیه و نگهداری آکواریوم در خانه/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش نقاشی و تکنیک سیاه قلم چهره/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش تصویری سه تار سطح پیشرفته/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش روتوش عکس/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش حرفه ای کیبورد/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش خلبانی/اورجینال
- خرید cd سی دی کاملترین آموزش شعبده بازی و تردستی..اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش ساخت عروسک/اورجینال
- خرید cd سی دی گل آرایی با گل خشک و گلهای آپارتمانی(4دی وی دی)
- نرم افزار چندرسانه ای ادعیه و زیارات (دعای کمیل) اورجینال
- خرید سیدی زیارت عاشورا همراه با ترجمه دقیق و موضوع بندی مفاهیم / اورجینال
- خرید سیدی آرایش سبزیجات و میوه آرایی/اورجینال
- خرید سیدی آموزش نواختن ساز دهنی/اورجینال
- خرید سیدی جعبه سازی/اورجینال
- خرید سیدی نی نوازی/اورجینال
- خرید سیدی آموزش جامع تصویری دف/اورجینال
- خرید سیدی نواختن کیبورد و ارگ حرفه ای/اورجینال
- خرید سیدی یادگیری روش های شعبده بازی/اورجینال
- خرید سیدی آموزش متد های عکاسی/اورجینال
- خرید سیدی ساخت آهنگ/اورجینال
- خرید سیدی آموزش تصویری آواز و تصنیف خوانی/اورجینال
- خرید سیدی آموزش تصویری تومبا/اورجینال
- خرید سیدی آموزش تصویری عود و بربط/اورجینال
- خرید سیدی آموزش نواختن سه تار مرحله مقدماتی/اورجینال
- خرید سیدی آموزش گیتار کلاسیک/اورجینال
- خرید سیدی آموزش تصویری نواختن ویولن/اورجینال

- جدیدترین آموزش ساز درامز / اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش جامع تصویری دیوان توسط استاد فریدون فراهانی به زبان فارسی/اورجینال
- آموزش نرم افزاری و تصویری جامع سلفژ/اورجینال
- جدیدترین آموزش گیتار کلاسیک بطور کامل و با تمام جزئییات | به زبان فارسی | اورجینال
- جدیدترین آموزش جامع تصویری گیتار پاپ توسط استاد بابک اژدری / اورجینال
- جدید ترین آموزش جامع تصویری گیتار الکترونیک (اورجینال)
- خرید جدید ترین آموزش جامع تصویری پیانو / به زبان فارسی / به صورت اورجینال
- خرید آموزش جامع تصویری گیتار بیس | آورجینال
- خرید کاملترین مجموعه چند رسانه ای برای آموختن ساز ارگ و پیانو/ به صورت اورجینال
- جدیدترین آموزش جامع تصویری اُرگ ( کیبورد ) / اورجینال
- آموزش جامع تصویری ساز ارف کودکان - سطح پیشرفته و مقدماتی/اورجینال
- خرید cd سی دی بهترین آموزش دیوان (باقلاما) از مبتدی تا پیشرفته / اورجیتال
- خرید cd آموزش جامع سلفژ(اورجینال)
- خرید cd سی دی بهترین آموزش سریع گیتار کلاسیک بطور کامل و با تمام جزئییات | به زبان فارسی | اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش جامع تصویری پیانو / به زبان فارسی / به صورت اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش جامع تصویری گیتار پاپ توسط استاد بابک اژدری / اورجینال
- خرید آموزش طراحی کابینت و دکوراسیون آشپزخانه/اورجینال
- اموزش ساخت جعبه های کادویی
- خرید cd سی دی مدل های آماده دکوراسیون داخلی / اورجینال
- آموزش نرم افزاری ربان دوزی به صورت تصویری / اورجینال
- پکیج کامل آموزش جامع عکاسی پاناروما سطح اور جینال
- پکیج کامل واختصاصی آموزش دوخت دکمه و جا دکمه سطح اور جینال
- پکیج طلایی مجموعه آلبوم تمبر به صورت سی دی سطح اور جینال
- خرید cd سی دی پکیج آموزش هویه کاری و مشبک سازی پارچه سطح اور جینال
- خرید cd سی دی پکیج کامل آموزش عکاسی دیجیتال معادل 2 سی دی سطح اور جینال
- خرید cd سی دی پکیج کامل آموزش خیاطی مردانه
- خرید cd سی دی کابینت آشپزخانه و MDF
- خرید cd سی دی آموزش کامل عکاسی دیجیتال به زبان فارسی ارجینال(2CD+1DVD)
- خرید cd سی دی آموزش سنتور / اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش جامع تصویری ویولون+هدیه اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش اف ال استودیو FL Studio
- خرید cd سی دی آموزش ردیف آوازی موسیقی سنتی ایرانی - استاد محمود کریمی/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش گیتارپاپ /اورجینال
- خرید cd سی دی لذت آشپزی نسخه ویژه /اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش چرم دوزی با دست / اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش خیاطی/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش عکاسی حرفه ای اورجینال
- خرید cd سی دی مجموعه بزرگ آموزش کامل خیاطی و بافتنی در 30 سی دی تصویری فارسی/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش ورزش ایروبیک/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش ارگ و کیبورد /اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش نماکاری روی کوزه /اورجینال
- خرید cd سی دی مجموعه عکس های ایران /اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش ساخت گل های چینی اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش آشپزی / اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش گلسازی (گل چرمی) / اورجینال
- بیش از 100.000 طرح کابینت آشپزخانه +نرم افزار MDF 3dvd
- خرید cd سی دی آموزش جامع عکاسی دیجیتال/اورجینال
- خرید cd سی دی هنر شینیون /اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش ساخت ودیزاین ماکت میوه های حجمی /اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش و تفسیر فال قهوه/اورجینال

- خرید cd سی دی آموزش عکاسی حرفه ای و تفریحی با دوربین های آماتور به زبان فارسی ارجینال
- خرید cd سی دی آموزش آرایشگری بانوان به صورت کامل ( مقدماتی تا پیشرفته )اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش نورپردازی و عکاسی از مدل ها – اورجینال
- خرید cd سی دی طراحی دکوراسیون منازل مسکونی به سبک کلاسیک و اشرافی سری 1 /2dvd
- فیلم آموزشی شارژ کاتریج/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش گام به گام قلاب بافی..ارجینال
- خرید مجموعه فوق العاده آموزش نقاشی (تکنیک مدادرنگ) 2DVD /اورجینال
- خرید مجموعه فوق العاده آموزش نقاشی (تکنیک سیاه قلم چهره) 2DVD /اورجینال
- خرید cd سی دی مجموعه فوق العاده آموزش نقاشی (تکنیک مدادرنگ) 2DVD /اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش چرم دوزی / اورجینال
- آموزش ردیف آوازی موسیقی سنتی ایران به روایت استاد محمود کریمی - اورجینال شرکتی
- خرید cd سی دی آموزش آرایش مردانه (ارجینال شرکتی)
- خرید cd سی دی فیلم آموزشی ساخت فیلم سینمایی
- خرید cd سی دی مجموعه آموزشی Photoshop Top Secret
- خرید cd سی دی آموزش طراحی لباس/اورجینال
- خرید cd آموزش کامل ردیف آوازی سنتی ایران - استاد کریمی
- خرید cd سی دی آموزش نجاری / اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش گل شیشه ای/ اورجینال
- خرید cd سی دی لذت باغبانی / اورجینال
- خرید cd سی دی مجموعه عظیم مدل های سه بعدی آماده آرچ مدل / اورجینال
- مجموعه فیلم های آموزشی نجاری و ساخت وسایل چوبی / اورجینال-دی وی دی
- شاهکار 19 مبلمان و سرویس چوپ / ارجینال
- شاهکار 18 نورپردازی نمای داخلی و خارجی ساختمان / اورجینال
- فروش cd آموزش جامع تصویری دف/اورجینال
- خرید اینترنتی سی دی آموزش تصویری نی
- فروش cd سی دی آموزش جامع تصویری دف/اورجینال
- فروش cd سی دی آموزش جامع تصویری نی / اورجینال
- خرید cd سی دی آتلیه عکاسی + آموزش عکاسی دیجیتال/اورجینال
- cd سی دی آموزش جامع تصویری نی / اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش عکاسی/اورجینال
- خرید cd سی دی آموزش طراحی پرتره / اورجینال
- فروش cd سی دی آموزش Adobe Auditionاورجینال
- فروش cd سی دی آموزش حرفه ای ارگ/اورجینال
- فروش cd سی دی اموزش ارگ و پیانو – تصویری و از پایه/ به صورت اورجینال
- فروش cd سی دی آموزش جامع تصویری اُرگ ( کیبورد ) / اورجینال
- فروش cd سی دی آموزش جامع تصویری تمبک توسط استاد حامی کیوان / اورجینال